̷Sayu, “Kenapa Ibu Tidur DaIam T̷anah.” 10 Hari Di H0spital, 3 Anak KeciI HiIang K̷asih Ibu

Mengen4ngkan anak-anak yang masih keciI dan kehil4ngan ibu, sesiapa pun pasti akan merasa sed1h. Bayangkan anak kita daIam siituasi itu pun, mesti rasa tak s4nggup kan? Tapi andainya itu janjii Allah, siapa kita untuk menoIak takdiir itu.

Sama juga dalam situa$i tiga anak keciI ini berusia 5 tahun, 3 tahun dan 2 bulan kehiI4ngan ibu dan ma$ing-ma$ing belum mengerti sepenuhnya ibu dah pergii mengh4dap ilahi.

Melalui perk0ngsian vide0 di akaun Tik T0k fieza2401, dia berk0ngsikan kesed1han diaIami oleh anak rakan baiknya selepas kehil4ngan ibu terciinta yang bert4rung ny4wa selama 10 hari di h0sp1tal sebelum menghembvskan nafa$ ter4khir.

Setelah 10 hari di h0sp1tal

Berdasarkan vide0 tersebut, wanita ini memakIumkan bahawa kawan baiknya telah menghembvskan n4fas ter4khir setelah 10 hari diraw4t di h0sp1tal akib4t mas4lah hati ros4k.

Difahamkan juga, arw4h dikatakan baru sahaja mel4hirkan anak bongsunya yang kini berusia dua bulan lebih. Siapa $angka, baru sahaja habis berpant4ng, arw4h telah dij3mput pergi buat seIama-Iamanya.

“Kenapa ibu tidur daIam t4nah”

Apa yang membuatkan hatii ini seb4k, anak arw4h bertanya kenapa ibu tiidur di daIam tan4h. Memang tak dapat digambarkan pera$aan anak keciI itu apabila terp4ksa menanggung rindu terhadap ibu ters4yang.

Doakan anak arw4h kuat walaupun tanpa kasih ibu

Dalam kesemp4tan itu juga, Fieza meminta orang ramai mendoakan agar arw4h ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman selain berharap agar tiga anak kecil ini tab4h menerima dvgaan ini.

Moga nasib anak y4tim ini yang kehil4ngan ibu terus mendapat kasih sayang dari ayahnya dan saudara mara terdekat. Mungkin bagi anak kecil seusia anak arw4h, perasaan rindu dan mencari-cari ibu akan dirasai bila waktu nak tidur. Harap semuanya akan dipermudahkan. InsyaAllah.

Kredit: DS

Sumber: Fieza2401 via TTK Pa&Ma

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share resepi korang nnti..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini