Keluar Kejap Beli Mak4nan, Rumah Ustaz Azhar Idrus Naik Aiir P44ras Lutut [VIDEO]

Keluar Kejap Beli Mak4nan, Rumah Ustaz Azhar Idrus Naik Aiir P44ras Lutut [VIDEO] | Saban tahun, neegeri-neegeri di sebelah Paantai Tiimur akan melalui muusim tengkvjuh sekali gu.s perlu bersedia untuk mengh4dapi kemungkinan baanjir. Susulan huujan leebat yang tidak berheenti dari petang sem4lam, kebanyakan teempat di negeri Terengganu telah pun din4iki aair.

Uustaz teetap saantai biarpun rumah dah naik aair paaras luutut, rilek je

Tuurut terkeesan dalam benc4na alam tersebut ialah pend4kwah beebas terken4l, Uustaz Izhar Idrus yang tiinggal di Taaman Alamanda, Kuala Terengganu. Saaat dikunjvngi sukarel4wan b4ntuan, uustaz dilihat cuma s4ntai dan juga terseenyum walaupun rumahnya suudah din4iki air sehiingga ke paaras luutut. M4lah, beliau tuurut semp4t berseloroh saaat ditanya di man4kah dirinya akan tiidur untuk malam itu.

Haabis m0tor, al4tan elektr!k dalam rumah tengg3lam jugak. Tak sempat sel4matkan

Jelas pencer4mah berkenaan, kej4dian baanjir itu berlaku sewaktu dirinya tiiada di rumah bagi membeli makanan. Sejvrus puulang, air sudah pun naaik seh!ngga menenggel4mkan beberapa bar4ngan elektr!k seperti komputer dan juga meesin penger!ng serta 3 buah m0tor mil!knya. Biarpun diuji, uustaz tetap kelih4tan ten4ng.

Tonton Video Disini

P4sar Pay4ng pun baanjir jugak, habis terjej4s bar4ng peni4ga

Baanjir k!lat tersebut tuurut memberi kes4n besar kepada peni4ga-peni4ga di P4sar Payang apabila kebanyakan bara4ngan jualan mereka ditenggel4mi aair dan tidak dapat disel4matkan. Musib4h yang mel4nda itu juga menyeb4bkan banyak jalan sekitar Kuala Terengganu terp4ksa ditvtup.

Sumber: Facebook Banjir Terengganu,Kish Dunia Kish Dunia

_____________________
Iklan

Jom join start mining team kami.. ni bukan sk!m cepat kaaya .. siapa tau pasal cryptocurrency bole la register skrg free mining je pakai phone sahaja . Pi Network sudah 10 juuta user. Just d0wnload apps dri playstore and Mining dari phone. WAjib download dulu ya di play store/ apps store. lepas tu masukkan kode admin (Madara451)

I am sending you 1π! Pi is a new digital currency developed by Stanf0rd PhDs, with over 9 million members worldwide. To claim your Pi, follow this link Pi Network <—-Click this and use my username (Madara451) as your invitation code.