Terny4ta gul4 asam yg terl4jak popular ni rupanya Non HAL4L

Terny4ta gul4 asam yg terl4jak popular ni rupanya Non HAL4L | Allahu Robbi, admin pun dulu dah tak tahu berapa banyak ‘bend4 alah’ ni, baru hari ni tahu rup4-rup4nya gulu-gula asam yang ters4ngat popular di negara kita ni tid4k HAL4L untuk dim4kan oleh orang Islam!!!

Bacalah muat naik seorang netizen yang telah bertanya sendiri kepada pengimp0rt dan penged4r gula-gula ini di negara kita… Penges4han NON HAL4L yang diber1kan oleh syar1kat ini bak4l membuat janting anda hampir gugvr…

Allahuakbar… Dr kcik duk mkn, Lps tu lma dh xmakan tgk ank sdra beli, duk bg ank2 kt mkn asam ni, bru laa teringat kt pun pnh mkn asam ni.. nk jd kis4hnya sy pun ter1ngin nk mkn jgk konon nk mengimbau zaman kanak-kanak 😅😅

Search la kt shopee as4m ni..lps tu timbul ker4guan “xde tnda hal4l” terger4k hati chat saller utk menany4kan st4tus hal4l nya…anda boleh sem4k screenshoot dibawah… Terny4ta tanpa r4gu2 lg keinginan sy #mat1 di situ..

Mohonlah keampunan dr Allah SWT.. sesunggvhnya mencari yg hal4l adalah #waj1b.. pilihan dit4ngan anda.

Kredit; Muhammad Hakimie